Magamról

Saját fotó
Alapvetően pozitív életszemléletem van, ezt szeretném a legválságosabb időkben is megtartani. Imádom a gyerekeimet, férjemet. Szeretem a munkámat, a játszótereket, imádok táncolni, mozogni, aludni, álmodni.

2009. március 18., szerda

Sziasztok! Jelentem,ma sikerült spórolnom,bár ez nem rajtam múlott. Az Erzsébet ligetnél parkoltam két kislányommal és a kezembe nyomott egy fiatalember egy parkolójegyet,amin még 45 perc volt. Nekem pont ennyi kellett,merthogy épp Ringató foglalkozásra mentünk a Megyei Könyvtárba,ami fél órás. Szerdánként mindig jövünk,a lányok nagyon szeretik, mert jókat énekelünk,sokat tanulunk, fejlődik a ritmusérzékünk, és ismerkedünk a többi kisgyermekkel, meg a hangszerekkel. 9.30-tól, és 10.10-től van egy-egy foglalkozás. A zene nagyon fontos a babáknak és a kisgyermekeknek. Fejlődésüket hosszútávon meghatározza. Ezért nem mindegy,mit hallgatunk velük,és mire tanítjuk őket. Szívesen írok még a Ringatóról,ha szeretnétek, de most mennem kell,tócsit sütök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése